April 13, 2013

Holidaaaaays II

Update number two during my Holidays. I'm totally into the blogging right now. Let's keep this up.

and remember: if you can dream it, you can do it!
That's why I'm here, in Aussie!

Vorige week dus geskyped, het was leuk om opa, oma, pap, mam en andere oma weer even te zien.
En natuurlijk naar Maddi's country music CD geluisterd. Tjaaa, het is even wennen, maar ik haat de country niet meer. Leuk is het nou ook niet. Gemiddeld, dat is het.
Maar het idee erachter is natuurlijk waardevol: mijn eigen persoonlijke country CD.
en de cd cover maakt me altijd vrolijk!
Maandag was regenachtig en rustig, naar postkantoor in de auto, lekker lui. Twee grote verjaardagskaarten gekregen! Van pap en mam en van opa en oma.

Dinsdag ging ik naar Thea. 's middags lunch in Canelands gehad, en daarna naar de film: Identity Thief! Best leuk en was erg gezellig.

's avonds beetje tv kijken en zelfde voor woensdag. Het regent weer, dagenlang. Leuk he, dat tropische klimaat...

Donderdag veel was gevouwen, Pfoeeeeeeh, het was nodig want ik had bijna geen kleren meer in de kast. De rest van de dag rustig in mijn kamer gezeten, ik had wat tijd voor mezelf nodig en ik was erg geirriteerd.
Soms heb je die momenten, dat je alles doet, niemand helpt, en dat terwijl je niet eens familie bent. En een bedankje is er ook niet.


Ja, soms is dit jaar zeker anders dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat het snel zou gaan, maar niet zo snel! Ik heb nog maar minder dan 2 maanden.. van de 11... Maar ik had misschien een beetje andere familie verwacht. Maar dat betekent niet dat ik het niet naar mijn zin heb. Dat heb ik zeker! no worries peopleee.

Gelukkig was het daarna wel weer goed, en toen 's avonds bij vriendin, Maddi (van dit jaar) geslapen met Lauren. Dakota, Shannon, Niome en Angela zouden ook komen, maar die konden niet of waren ingeregend.
Heerlijk meidenavondje: Pizza, films, wat wil je nog meer?!

Vrijdag naar huis en toen druk druk druk: tas inpakken!
Want ja ja, ik ga twee weken op vakantie, twee weken kamperen, twee weken in een bus, twee weken met 35 exchange students.
En toen kreeg ik nog een mail: ja in de info staat dat je bord, beker, bestek, slaapzak mee moet nemen, HOEFT NIET!
Uuuuuhm, kon je dat ook even wat eerder melden?!?! Achjaa. Dingen voor niks gekocht.

Vanochtend nog snel geskyped met Linda <3 En daara laatste dingen gepakt.
En vanmiddag ben ik weer in Sydney, love that city!

Ik vlieg vanmiddag naar Sydney met 2 meiden en 1 jongen, daar komt nog een andere meisje, dan vliegen we zondag ochtend naar Alice Springs.
Vanaf Alice Springs gaan we met de bus terug naar Sydney, ook langs Melbourne. Voor de mensen die denken, ooooh dat is niet zo ver: Nou, dat is zo'n 4000 km. Dat is tien keer Nederland.

Dat wordt een ervaring en ik heb er super zin in! En nog mijn verjaardag wanneer we in Warrnambool zijn.

Dus over twee weken kom ik weer met een update en dan zal ik uitgebreid verslag doen over de outback, Great ocean road en alles. Dan zie ik eindelijk meer dan Queensland, gewoon meteen 4 andere staten!
 
Dit was een korte update, maar stay tuned! I'll be back in two weeeks with lots lots to tell. Gotta catch  my plan now...
 
See ya xxx





No comments:

Post a Comment